donderdag 29 januari 2015

Koffie, Kaffe, Coffee

Dat ik gek ben op koffie, dat hadden jullie ondertussen wel al door denk ik.
Op mijn  plank in de keuken heb ik nu deze spreuken staan.








































I think it's time for coffee, dat spreekt voor zich denk ik.
(Ik denk nog al gauw en vaak dat het tijd voor koffie is.)

De andere tekst is in het Deens, en erg leuk.

Gezondheidstip

Koffie zonder room-
  daar word je niet dik van.
Koffie zonder suiker-
  zal je gewicht naar beneden doen gaan.
Koffie zonder koffie-
  is ongetwijfeld heel gezond.
Maar men voelt zich vast een beetje dom,
  als men zit en roert.

Nou ben ik natuurlijk geen echte vertaler, maar in het Deens is-ie leuker.








































Bron poster:  giv-gaver.dk

Een hele fijne donderdag gewenst, met een lekker kopje koffie erbij!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten